Powered By Blogger

Ingatlah~~~

mulakan dengan _____

mulakan dengan _____

jom solat =D

jom solat =D
ia bermula dari wudu` yang sempurna

dah masuk waktu!!!!! jom la solat~ ^_^

ingin mengenali Pemilik Tinta Dari Hati iammukminah?

My photo
Kg. Rancangan Tanah Belia, Banting, Selangor, Malaysia
Dla merupakan anak bongsu daripada 5orang adik-beradik. Kelihatan agak pendiam tapi sebenarnya suka sangat ketawa. Boleh berborak dengan sesiapa saja. Lagi2 kalau dengan kawan rapat. mudah mengenali & memahami hati budi seseorang. seorang yang tenang serta penyayang malah suka bersahabat*_*. sangat2 menjaga hubungan dengan sesiapa sahaja. ^_^

Sunday, August 21, 2011

Syarat Bercinta

BISMILLAHIR RAHMANIR RAHIM...

ketahuilah~ sememangnya lelaki inginkan WANITA SOLEHAH menjadi peneman hidup mereka di dunia dan di akhirat kelak.


Lirik:

Sejujurnya ku tahu perasaanmu
Sememangnya kau suka padaku
Dan ku rasa ku juga begitu..suka padamu

namun mama dan papa aku
sudah berikan syaratnya
jika kau amat suka padaku
ini yang kau perlu..

Chorus:
"Pertama jagalah imanmu
adabmu..caramu..
solat engkau 5 waktu
cukup saja tiada ragu
hormat mama papa aku
tutur kata enak bagai sutera

kedua jgn kau berpura
menyintaku kerna harta
ketiga jgn kau curang bersamanya kasih lama
keempat taat setia
bahagia..
kelima kau dapat aku..

Bridge:
Cinta..punyai kuasanya
jika kau suka aku terimalah seadanya

*ulang chorus

Dan andainya..aku mampu
bicara lagi tentang cinta
dan andainya kau jadi milikku
bahagia bersama selamanya..

wallahua`alam... ^___^

mesej: wuuuhuuu!!!!!! saya suka lagu ini~ :D

No comments:

Post a Comment

Please, enjoy these songs! ^_^