Powered By Blogger

Ingatlah~~~

mulakan dengan _____

mulakan dengan _____

jom solat =D

jom solat =D
ia bermula dari wudu` yang sempurna

dah masuk waktu!!!!! jom la solat~ ^_^

ingin mengenali Pemilik Tinta Dari Hati iammukminah?

My photo
Kg. Rancangan Tanah Belia, Banting, Selangor, Malaysia
Dla merupakan anak bongsu daripada 5orang adik-beradik. Kelihatan agak pendiam tapi sebenarnya suka sangat ketawa. Boleh berborak dengan sesiapa saja. Lagi2 kalau dengan kawan rapat. mudah mengenali & memahami hati budi seseorang. seorang yang tenang serta penyayang malah suka bersahabat*_*. sangat2 menjaga hubungan dengan sesiapa sahaja. ^_^

Saturday, November 20, 2010

ramai yang tak tahu...

BISMILLAH...
ASSALAM...=D

yeah! memang ramai yang tak tahu, apa kaitan antara email address, iammukminah@blogspot.com dengan nama blog, Diri Ku Dulu, Kini dan Selamanya

HAAA~~~ kepada teman blogger DKDKdS yang cuma ada 6 orang je tu... kalau nak tahu rahsia2 disebalik semuanya itu, teruskanlah membaca...=)

okeylah! Dla akan teruskan agenda yang seterusnya. IAITU......

perkenalan dan detik pengilhaman Dla terhadap iammukminah@blogspot.com dan DKDKdS. ia sebenarnya datang secara tiba2. pastinya daripada Allah.

waktu hati bergetar untuk mempunyai blog tersendiri, Dla berfikir-fikir, apakah email address dan nama blog yang patut dan sesuai untuk Dla letakkan nanti...?

maklumlah kedua-duanya memberikan peranan yang sangat penting sambil membawa emej ADILAH MAT SAPAR bagi mengenali pemilik blog DIRI KU DULU, KINI dan SELAMANYA.

pertama sekali, konsep yang ingin ditonjolkan kepada teman blogger DKDKdS ini ialah ISLAMIC TEENAGER yakni watak utama bagi Dla sendiri.

konsep inilah yang menggetarkan hati Dla untuk mempunyai blog yang ber'emailaddress'kan iammukminah@blogspot.com

yeah, matlamat utamanya adalah sesungguhnya Dla ingin menjadi seorang yang bukan sahaja penulis blog yang menulis blog untuk suka2 tetapi sekaligus akan memberi impak yang positif kepada teman2 se'blogger' Dla.

justeru itu, penggunaan bahasa yang tepat dan sesuai amat Dla tekankan agar teman blogger DKDKdS tidak berasa jemu dengan penulisan di blog ini. malah lebih suka membuka dan membacanya... insya-ALLAH. =)

HAHAHAHA... syukur~~~ sangat2 sebab BAHASA MELAYU dapat A+ dalam SPM yang lepas.
ALHAMDULILLAH...

kan itu semua daripada Allah... betul tak???

okeylah. nampaknya sampai sini je dulu.

wallahua`alam wa ma`assalamah wa ilalliqo` =P

No comments:

Post a Comment

Please, enjoy these songs! ^_^