Powered By Blogger

Ingatlah~~~

mulakan dengan _____

mulakan dengan _____

jom solat =D

jom solat =D
ia bermula dari wudu` yang sempurna

dah masuk waktu!!!!! jom la solat~ ^_^

ingin mengenali Pemilik Tinta Dari Hati iammukminah?

My photo
Kg. Rancangan Tanah Belia, Banting, Selangor, Malaysia
Dla merupakan anak bongsu daripada 5orang adik-beradik. Kelihatan agak pendiam tapi sebenarnya suka sangat ketawa. Boleh berborak dengan sesiapa saja. Lagi2 kalau dengan kawan rapat. mudah mengenali & memahami hati budi seseorang. seorang yang tenang serta penyayang malah suka bersahabat*_*. sangat2 menjaga hubungan dengan sesiapa sahaja. ^_^

Monday, February 14, 2011

adakah payah???

BISMILLAHIR RAHMAIR RAHIM...

persoalan apa yang Dla kemukakan ni??

sebenarnya ada kaitan dengan exam FIM 1123 @ RELIGIONS IN MALAYSIA yang Dla n kawan2 lain jawab selama 2jam di DEWAN MPN, BANDAR BARU NILAI petang tadi.

OOOOO yeahhh!!!! actually, memang sangat mendebarkan dan paper ni lah yang paling digeruni oleh rakan2 sebaya Dla yang lain.. memang memerlukan kekuatan fizikal, dan mental untuk menjawab soalan2 yang dalam bayangan memang tersangatlah susah.(ah, dah mereng sikit! tulis pun dah ntah apa2 ntah. ni effect paper tulah!)

oh no!!! sabar Dla, SABAR... bukan senang nak berjaya... kalau nak makan benda manis, kenalah makan bende pahit dulu. barulah rasa puas tu ada.. (sori kalau rasa xpaham~,~)

tadi tengahari, sebelum pergi exam, Dla ada bernazar. DEMI ALLAH YANG MAHA BERKUASA, KALAU DLA DAPAT A DALAM RELIGIONS IN MALAYSIA, DLA NAK PUASA SATU HARI. yang jadi saksi untuk nazar kali ini masih lagi orang yang sama iaitu Syiqin Hamedi.^_^ thanks eqin.

MOGA ALLAH PERKENANKAN NAZAR DLA NI.. dengan berkat NABI MUHAMMAD S.A.W, AMIIINN YA RABBAL `ALAMIN...

No comments:

Post a Comment

Please, enjoy these songs! ^_^