Ingatlah~~~

mulakan dengan _____

mulakan dengan _____

jom solat =D

jom solat =D
ia bermula dari wudu` yang sempurna

dah masuk waktu!!!!! jom la solat~ ^_^

ingin mengenali Pemilik Tinta Dari Hati iammukminah?

My Photo
Kg. Rancangan Tanah Belia, Banting, Selangor, Malaysia
Dla merupakan anak bongsu daripada 5orang adik-beradik. Kelihatan agak pendiam tapi sebenarnya suka sangat ketawa. Boleh berborak dengan sesiapa saja. Lagi2 kalau dengan kawan rapat. mudah mengenali & memahami hati budi seseorang. seorang yang tenang serta penyayang malah suka bersahabat*_*. sangat2 menjaga hubungan dengan sesiapa sahaja. ^_^

Wednesday, December 8, 2010

lambang2 yahudi yang mempengaruhi orang ISLAM

BISMILLAH...
SALAM SEJAHTERA KEPADA TEMAN DKDKdS.. =J

Dla ada satu maklumat yang ingin dikongsikan bersama dengan kamu semua..

mengenai lambang2 yahudi laknatullah yang dari dulu sampai sekarang tak pernah lekang dari tangan kita.
lagi2 kalau nak ambil gambar. ya lah dah tak tahu nak posing apa, peace jelah...
betul tak...
betul kan...~~~

Dla pun pernah buat jugak benda tu.



ini dia gambar Bush yang sedang mempamerkan peace sebagai lambang kejayaan syaitan menjajah umat Islam yang masing2 tidak menyedari perkara tersebut.

cuba lihat betul2, dalam gambar ni BUSH berwajah serius.
tapi kita yang buat benda tu senyum, ceria jer..
heh, pelik betullah..



ini pula gambar artis2 melayu MALAYSIA yang beragama ISLAM. kasihan kan?

baiklah..jadi sekarang BAGAIMANA?????

mahu berubah atau tidak, terpulanglah kepada diri masing2.

kita boleh usha di laman2 sesawang internet berkaitan isu ini.

sampai2kanlah sesama sesaudara Islam kita.
sesungguhnya insan yang berguna itu adalah saling menyampaikan berita kebaikan untuk menuju ganjaran dan menyampaikan berita keburukan untuk saling menyelamatkan saudara seIslam daripada NERAKA yang DAHSYAT.

wallahua`alam... wailalliqo'

wassalam~ =D

No comments:

Post a Comment

Please, enjoy these songs! ^_^