Powered By Blogger

Ingatlah~~~

mulakan dengan _____

mulakan dengan _____

jom solat =D

jom solat =D
ia bermula dari wudu` yang sempurna

dah masuk waktu!!!!! jom la solat~ ^_^

ingin mengenali Pemilik Tinta Dari Hati iammukminah?

My photo
Kg. Rancangan Tanah Belia, Banting, Selangor, Malaysia
Dla merupakan anak bongsu daripada 5orang adik-beradik. Kelihatan agak pendiam tapi sebenarnya suka sangat ketawa. Boleh berborak dengan sesiapa saja. Lagi2 kalau dengan kawan rapat. mudah mengenali & memahami hati budi seseorang. seorang yang tenang serta penyayang malah suka bersahabat*_*. sangat2 menjaga hubungan dengan sesiapa sahaja. ^_^

Friday, April 29, 2011

entah apa salahku???

BISMILLAHIR RAHMANIR RAHIM...

yup, mungkin entri kali ni 'touching' sedikit la... kalau kamu tertanya-tanya, kenapa Dla nak juga tulis entri 'touching' sebegini, nanti kamu akan ketemu juga jawapannya.

seperti biasalah, kalau ada cuti dalam 3 ke 4 hari, students akan pulang ke rumah masing2, nak lepaskan rindu di rumah la katakan...tapi bukan itu yang menjadi penyebab kenapa Dla 'terasa' sangat dengan si dia ni sebab Dla pun akan pulang ke rumah juga esok. hurmmm...

OH, NO!!! PEDIHNYA HATI... PERIIIT RASANYA... kenapalah dia pergi begitu saja??? kenapa sekarang dia sudah lain dengan aku??? salah apakah yang telah aku lakukan kepadanya??? kenapa dia sekarang sudah tidak macam dahulu yang aku kenali??? kenapa setelah perkara itu, dia menjadi pendiam, janggal, dan muram apabila bersamaku???

YA ALLAH~~~ SALAH APAKAH AKU KEPADANYA??? ='( RUNSING FIKIRAN INI MEMIKIRKAN SIKAPNYA YANG SEMAKIN HARI, SEMAKIN JANGGAL DENGANKU..='( AKU SEDIH SETIAP KALI MENGENANGKAN PERUBAHANNYA KINI='(

Tapi ada satu kemusykilan yang hendak Dla nyatakan di sini. kalau mesej boleh pula dia balas. mesra saja...oh!!!!!!! Dla tidak mengerti semua ini!!!!!

YA ALLAH... JIKA AKU PERNAH BERBUAT SALAH KEPADANYA, KAU TUNJUKKANLAH. KERANA AKU TAK TAHU APA KESALAHANKU...dan sesungguhnya aku sangat mengasihinya..='(

wallahua`lam..^__^

mesej; kenapa dia tak nak salam aku tadi???='(

No comments:

Post a Comment

Please, enjoy these songs! ^_^